--年--月--日
制作日誌 Document of O-boat
2011年05月11日

Hello there. I will participate to the artist talk by RAiR, is an organisation comprises five Artist-in-residence in Rotterdam on this Thursday, 12.May. Please take a look the link --- it starts around 8:00p.m, the location is Het Wilde Weten.
So now I am trying to make a text and slides for the presentation. It is fun, now I can really see entire proses of my works in Rotterdam, though it doesn't finish yet. I will attach a few photos&drawings from my idea folder bellow.(there are several photos are under copyrights.)
Also, I will open my studio and documents about Origami-boat project in Rotterdam on next Saturday, 14.May at Kaus Australis. Beer( 1euro per each ), free Japanese tea and some food may be served. I am glad to see you at there!

前回の日記から今日までの間にパリへ行ったり、アントワープへ行ったり、友達に子供が生まれたり馴染み深い人が結婚したりして、それらの楽しい記録も残ってるので順次アップできたらとおもいます。
とりあえず今は、明後日5月12日夜8時から RAiRというところで行われる、アーティストトークにもぐりこむことが出来たのでそれの準備をしています。ここでは自分の行為を公にするというだけでなく、改めて自分の作業を振り返ってそれらの中に流れる共通性を探るのにも良い機会なので、がんばって良い発表にしたい。合間合間でおりがみボート「畳んだバージョン」も新たに制作しています…これらはうまくすると5日以内に展示できるかも???実現したらまた日記に書きたいと思います。
5月14日は滞在先のカウス・オーストラリスでオープンスタジオを行いますので、お時間のある方は遊びにいらしてくださいね(^^)/ビールのみ1本1ユーロのドネーションをもらいますが、あと用意しようと思っている日本茶や軽食類は無料です。

下の写真やドローイングは、わしのスクラップフォルダからでスライドにまぜる予定の群です(たまに他の人のコピーライトのものもあるので転写はしないようおねがいいたします。)こうやってならべるとかなり変だなあ(笑)
app scrap about flame on water


  管理者にだけ公開する


© 2011 YURIKA K.K. All Rights Reserved

